Постинг
08.03.2011 08:44 -
Авиационната индустрия е „за” борба с климатичните промени
Четири от световните водещи авиокомпании заявиха, че искат международната авиация да бъде включена в новото споразумение за климатичните промени, на срещата на ООН в КопенхагенКомпаниите Air France/KLM, British Airways, Cathay Pacific, Virgin Atlantic и BAA, заявиха, че приветстват новото законодателство, свързано с борбата с климатичните промени. Те признават, че емисиите на въглероден диоксид от авиацията са 2% от общото количество и за това трябва да поемат своята отговорност като участват във всяко едно споразумение, последовател на протокола от Киото.r
Компаниите считат, че авиацията би могла да играе ключова роля при намаляването на емисиите на въглероден диоксид в световен мащаб и твърде дълго само е задълбочавала проблема. Сега е настъпил моментът, в който отрасълът да започне да помага за решаването му.r
Директорите на четирите компании се надяват, че съвместната им работа ще доведе до откриване на практически решения и начини, които да привлекат вниманието на политиците, природозащитниците и бизнес средите.r
Авиацията не е включена в протокола от Киото поради международната си същност и трудностите при определянето на количеството емисии от всяка една държава. Това предполага, че за да се включи в документите, последователи на протокола от Киото, трябва да се вземат под внимание различните нива на развитие на всяка страна и съответните отговорности, които тя ще има.
Източник: http://www.ecomedia.bg/business/latest-news/article/471
Компаниите считат, че авиацията би могла да играе ключова роля при намаляването на емисиите на въглероден диоксид в световен мащаб и твърде дълго само е задълбочавала проблема. Сега е настъпил моментът, в който отрасълът да започне да помага за решаването му.r
Директорите на четирите компании се надяват, че съвместната им работа ще доведе до откриване на практически решения и начини, които да привлекат вниманието на политиците, природозащитниците и бизнес средите.r
Авиацията не е включена в протокола от Киото поради международната си същност и трудностите при определянето на количеството емисии от всяка една държава. Това предполага, че за да се включи в документите, последователи на протокола от Киото, трябва да се вземат под внимание различните нива на развитие на всяка страна и съответните отговорности, които тя ще има.
Източник: http://www.ecomedia.bg/business/latest-news/article/471
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари