Постинг
08.03.2011 08:44 -
Пепси се превръща във все по-еко компания
От 2008 г. до сега Пепси е намалила общото потребление на енергия със 7,3%, отпадъците, които трябва да се депонират с 88% и употребата на вода с 14,6%Пепси регистрира значителен напредък в пестенето на вода, енергия и генерирането на отпадъци, които отиват на депа. Компанията продължава да преследва целта си да се превърне в една от най-устойчивите в света.r
Компанията има амбиция до 2023 г. да спре да използва изкопаеми горива и през следващите 10 години изцяло да елиминира отделянето на отпадъци, които трябва да се депонират. Пепси планира още да направи всички опаковки на продуктите си рециклируеми, биоразградими или от възобновяеми материали.r
Президентът на компанията Ричард Еванс потвърди, че от 2008 г., Пепси е намалила общото потребление на енергия със 7,3%, отпадъците, които отиват на депа с 88% и употребата на вода с 14,6%. Той добавя, че макар през последните две години компанията да се развива, общият й въглероден отпечатък е намалял с 3,7%.r
Еванс определя и селското стопанство като област, в която компанията планира да инвестира. Идеята е да работи заедно с фермерите, за да могат да намалят въздействието си от отглеждането на културите върху въздуха и водите с 50% за 5 години.r
Еванс изтъква, че това не са просто приказки, а реалистичен план, който компанията възнамерява да изпълни. От Пепси са убедени, че устойчивият бизнес може да намали разходите и риска, да мотивира работниците и да увеличи доверието на клиентите.
Източник: http://www.ecomedia.bg/business/companies/article/5752
Компанията има амбиция до 2023 г. да спре да използва изкопаеми горива и през следващите 10 години изцяло да елиминира отделянето на отпадъци, които трябва да се депонират. Пепси планира още да направи всички опаковки на продуктите си рециклируеми, биоразградими или от възобновяеми материали.r
Президентът на компанията Ричард Еванс потвърди, че от 2008 г., Пепси е намалила общото потребление на енергия със 7,3%, отпадъците, които отиват на депа с 88% и употребата на вода с 14,6%. Той добавя, че макар през последните две години компанията да се развива, общият й въглероден отпечатък е намалял с 3,7%.r
Еванс определя и селското стопанство като област, в която компанията планира да инвестира. Идеята е да работи заедно с фермерите, за да могат да намалят въздействието си от отглеждането на културите върху въздуха и водите с 50% за 5 години.r
Еванс изтъква, че това не са просто приказки, а реалистичен план, който компанията възнамерява да изпълни. От Пепси са убедени, че устойчивият бизнес може да намали разходите и риска, да мотивира работниците и да увеличи доверието на клиентите.
Източник: http://www.ecomedia.bg/business/companies/article/5752
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари